Στο χορό των υβριδικών οχημάτων εισέρχεται πλέον και το «μικρό» SUV της Audi, καθώς η εταιρεία έδωσε και επίσημα στη δημοσιότητα τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Q5 Hybrid.
Είναι κάτι παραπάνω από ξεκάθαρο πως, πλέον, δεν πρόκειται για μια… μόδα των καιρών, αλλά για μια πραγματικότητα άμεσα συνδεδεμένη με αυτό που με μια φράση αποκαλείται σήμερα «επόμενη μέρα», αλλά και με τις σύγχρονες επιταγές περιορισμού των εκπομπών ρύπων. Στο «κλίμα» αυτό μπαίνει δυναμικά τώρα και το «μικρό» Q5 της Audi, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα σε μία περίπου εβδομάδα στην Έκθεση του Λ. Άντζελες. Για όσους αδημονούν, πάντως, η εμπορική διάθεση του νέου «καθαρού» αυτού μοντέλου της Audi είναι ήδη προγραμματισμένη ώστε να ξεκινήσει κανονικά στις επιμέρους αγορές στις αρχές της νέας χρονιάς.
Στον τεχνικό τομέα, στο νέο Q5 Hybrid ξεχωρίζει το υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από τον γνωστό 2λιτρο TFSI κινητήρα των 211 ίππων, καθώς και από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 45 ίππων. Η συνδυασμένη ισχύς των δύο αυτών συνόλων ανέρχεται, σύμφωνα με την εταιρεία, στους 245 ίππους, με τη μέγιστη ροπή να είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή, αγγίζοντας τα 480 Nm. Όλα τα παραπάνω «περνούν» μέσω ενός 8τάχυτου κιβωτίου και στους τέσσερις τροχούς εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 222 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,1 δλ. Και όλα αυτά, με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται στα μόλις 7 λιτ./100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 160 gr για κάθε χλμ., σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που η γερμανική εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα.
Ωστόσο, όλα έχουν το τίμημά τους, μιας και το υβριδικό σύστημα κίνησης έχει –όπως είναι αναμενόμενο- επιβαρύνει σημαντικά το βάρος της αυτοκινήτου, που πλέον αγγίζει τους 2 τόνους. Βέβαια, οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας έχουν πάρει τα… μέτρα τους εξοπλίζοντας το νέο Q5 Hybrid με πολλά επιμέρους τμήματα τα οποία είναι κατασκευασμένα από ελαφριά υλικά (κυρίως αλουμίνιο), όπως η 5η πόρτα και το καπό.
Στον τεχνικό τομέα, στο νέο Q5 Hybrid ξεχωρίζει το υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από τον γνωστό 2λιτρο TFSI κινητήρα των 211 ίππων, καθώς και από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 45 ίππων. Η συνδυασμένη ισχύς των δύο αυτών συνόλων ανέρχεται, σύμφωνα με την εταιρεία, στους 245 ίππους, με τη μέγιστη ροπή να είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή, αγγίζοντας τα 480 Nm. Όλα τα παραπάνω «περνούν» μέσω ενός 8τάχυτου κιβωτίου και στους τέσσερις τροχούς εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 222 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,1 δλ. Και όλα αυτά, με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται στα μόλις 7 λιτ./100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 160 gr για κάθε χλμ., σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που η γερμανική εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα.
Ωστόσο, όλα έχουν το τίμημά τους, μιας και το υβριδικό σύστημα κίνησης έχει –όπως είναι αναμενόμενο- επιβαρύνει σημαντικά το βάρος της αυτοκινήτου, που πλέον αγγίζει τους 2 τόνους. Βέβαια, οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας έχουν πάρει τα… μέτρα τους εξοπλίζοντας το νέο Q5 Hybrid με πολλά επιμέρους τμήματα τα οποία είναι κατασκευασμένα από ελαφριά υλικά (κυρίως αλουμίνιο), όπως η 5η πόρτα και το καπό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου