Ελβετοί μηχανικοί θρυμματίζουν τα τελευταία κομμάτια βράχου, προκειμένου να... ολοκληρωθεί το σκάψιμο της μεγαλύτερης υπόγειας σήραγγας του κόσμου στις Άλπεις.
Η σήραγγα του Γκοτάρ συνδέει το Μιλάνο με την Ζυρίχη και έχει μήκος 57 χιλιομέτρων. Πριν από λίγες ημέρες, μετά από 14 χρόνια εργασιών, τα δύο άκρα ενώθηκαν σε live μετάδοση από την Ελβετική τηλεόραση (δείτε το βίντεο)!
Η σιδηροδρομική σήραγγα θα λειτουργήσει το 2017 και εκτιμάται ότι καθημερινά θα περνούν 300 τρένα με ταχύτητα 250 χιλιομέτρων την ώρα. Το κόστος ανέρχεται στα 10.3 δισ. δολάρια. Για την κατασκευή του έχουν εργαστεί 2.500 άνθρωποι ενώ οκτώ άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους κατά τη διάρκεια των εργασιών.
Η σήραγγα του Γκοτάρ συνδέει το Μιλάνο με την Ζυρίχη και έχει μήκος 57 χιλιομέτρων. Πριν από λίγες ημέρες, μετά από 14 χρόνια εργασιών, τα δύο άκρα ενώθηκαν σε live μετάδοση από την Ελβετική τηλεόραση (δείτε το βίντεο)!
Η σιδηροδρομική σήραγγα θα λειτουργήσει το 2017 και εκτιμάται ότι καθημερινά θα περνούν 300 τρένα με ταχύτητα 250 χιλιομέτρων την ώρα. Το κόστος ανέρχεται στα 10.3 δισ. δολάρια. Για την κατασκευή του έχουν εργαστεί 2.500 άνθρωποι ενώ οκτώ άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους κατά τη διάρκεια των εργασιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου